У закладі освіти Дубівської громади провели позаплановий інституційний аудит

30 Вересня 2024, 10:30
У закладі освіти Дубівської громади провели позаплановий інституційний аудит 175
У закладі освіти Дубівської громади провели позаплановий інституційний аудит

З метою допомогти підвищити якість діяльності закладу освіти та сприяти зростанню суспільної довіри до освіти,  Управління Державної служби якості освіти у Закарпатській області проведено позаплановий інституційний аудит Дубівського ліцею Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області.

Про це пише Управління Державної служби якості освіти у Закарпатській області.

Для проведення позапланового інституційного аудиту створено експертну групу, у складі якої голова експертної групи – Наталія Гордуз, заступник начальника управління, начальник відділу інституційного аудиту та члени експертної групи: Oksana Oksana, Мира Звонар, Maria Hrychak - Opalko – головні спеціалісти управління Державної служби якості освіти у Закарпатській області.

«Під час роботи нашої експертної групи у закладі освіти, ми оцінювали освітні та управлінські процеси, внутрішню систему забезпечення якості освіти Дубівського ліцею. Особливу увагу приділяли перевірці дотримання закладом вимог чинного законодавства у сфері освіти», – зазначила голова експертної групи.

До складу експертної групи також було включено освітніх експертів, серед яких директори закладів загальної середньої освіти та їх заступники, методисти – Микола ОМЕЛЬЯНЕНКО, Ольга ОРСАГ, Неля ПОДВИЧ, Андріана ПОП, Тетяна СТАШКОВА, Віра СТОЙКА, Любов ХМАРА, Михайло ФЕЛЬБАБА.

Проводячи позаплановий інституційний аудит, експерти: 

  • спостерігали освітнім середовищем та проведенням навчальних занять;
  • відвідали навчальні кабінети та інші приміщення закладу, вивчили;
  • вивчили, наскільки діти почуваються вільно та безпечно, наскільки середовище школи їм «належить»;
  • провели анкетування для вчителів, учнів, та їхніх батьків інтерв’ю з директором та його заступниками.

«Освітні експерти відіграють ключову роль у забезпеченні якості та розвитку освітньої системи. Професійна компетентність кожного з них дозволяє забезпечити незалежність та об'єктивність оцінки якості освітньої діяльності під час проведення інституційного аудиту», – відзначає Марія Сігетій.

23 вересня 2024 року складено Акт за результатами перевірки додержання закладом освіти вимог законодавства у сфері загальної середньої освіти, а 26 вересня закладу освіти видано Розпорядження про усунення порушень, виявлених у ході проведення позапланового інституційного аудиту.

До 15 жовтня 2024 року керівник і засновник закладу освіти отримають Висновок про якість освітньої та управлінської діяльності, внутрішню систему забезпечення якості освіти та Рекомендації щодо вдосконалення діяльності закладу освіти.

«В умовах воєнного стану проведення інституційного аудиту залишається одним із ефективних механізмів забезпечення ефективності управлінських процесів та якості освітнього процесу», – підсумували члени експертної групи.

Коментар
13/11/2024 Вівторок
12.11.2024
11.11.2024